သတင္းႏွင့္နည္းပညာမ်ား

12/7/13

မေျပလည္မႈ ျမင္ကြင္းသက္ေသ



မေျပလည္မႈ ျမင္ကြင္းသက္ေသ
======================
အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္ က႑
======================
ယေန႔ရန္ကုန္တြင္ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္မႈကို အကာ အကြယ္ေပး ေလၽွာ့ခ်ရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားသည့္ ခုံးေက်ာ္တံတား သုံးစင္းကို ဖြင့္လွစ္ေပးခဲ့ၿပီျဖစ္သည္။ ပထမ လွည္းတန္းခုံးေက်ာ္ တံတား၊ ဒုတိယ ဘုရင့္ေနာင္ခုံးေက်ာ္တံတားႏွင့္ ယခု ေနာက္ဆုံး ေရႊဂုံတိုင္ခုံးေက်ာ္ တံတားတို႔ကို ဖြင့္လွစ္ေပး ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

ထိုတံတားသုံးစင္းၿပီးလၽွင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ၏ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္မႈ အေတာ္အတန္ သက္သာေၿပ လည္သြားလိမ့္မည္ဟု ယူဆထားၾကေသာ္လည္း တကယ္ တမ္းတြင္ ထိုသို႔ျဖစ္မလာသည္ကို ေတြ႕ရပါသည္။ ဥပမာ အားျဖင့္ ေရႊဂုံတိုင္ ခုံးေက်ာ္ တံတား ဖြင့္လိုက္သည့္အ တြက္ တံတားေပၚမွ ျပဳံဆင္းလာသည့္ ကားမ်ားေၾကာင့္ ကမၻာေအးဘုရားလမ္းႏွင့္ တကၠသိုလ္ရိပ္သာလမ္းေထာင့္ ရွိ ကုကၠိဳင္းမီးပြိဳင့္တြင္ သိသိသာသာ အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ပင္ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္မႈ ကို စတင္ခံစားလာရသည္ကို ေတြ႕ရသည္။

ဒါက ဒီဘက္ပိုင္းတံတားအဆင္း အက်ိဳး သက္ေရာက္မႈ ျဖစ္သည္။ ဟိုးတစ္ဖက္က ဇီဝိတေဆး႐ုံ အဆင္းမွသည္ ေျမပေဒသာကၽြန္းမီးပြိဳင့္ထိပ္ အထိ အ လားတူ ေတြ႕ရသည္။

ကုကၠိဳင္းမီးပြိဳင့္သည္ ေရႊဂုံတိုင္ တံတား အဆင္း မွ ျပဳံက်လာေသာ ကားမ်ားကို ဦးစားေပးရွင္းေနရျခင္း ေၾကာင့္ လွည္းတန္းမီးပြိဳင့္ႏွင့္ ကုကၠိဳင္းမီးပြိဳင့္ၾကားတြင္ နာရီဝက္၊ ၄၅ မိနစ္ခန႔္ ၾကန႔္ၾကာတတ္သည့္ ယာဥ္ ေၾကာရွည္ပိတ္ဆို႔မႈႀကီး ေန႔စဥ္ျဖစ္ေပၚေနေတာ့သည္။

လွည္းတန္းခုံးေက်ာ္ တံတားအဆင္းမ်ားတြင္လည္း ထို နည္းတူေတြ႕ရသည္။ မာလာေဆာင္ေရွ႕ တံတားအဆင္း ေလာက္မွ အင္းလ်ားမီးပြိဳင့္ခံထား သည္ျဖစ္ရာ ထိုမီးပြိဳင့္ အလြန္ အင္းလ်ားကန္ေရွ႕တြင္လည္း ကားမ်ား ျပဳံတိုး က်ပ္ညပ္ေနသည္ကို ေတြ႕နိုင္သည္။ တစ္ဖက္ နာနတ္ ေတာအဆင္းမွ ဟံသာဝတီအဝိုင္းတြင္လည္း ထိုနည္း လည္းေကာင္းပင္။

ဘုရင့္ေနာင္ခုံးေက်ာ္တံတား အေျခအေနကလည္း သိပ္မထူးလွဟု ကားသမားမ်ားက ျပန္ေျဖၾကသည္ကို ေတြ႕ရပါသည္။

တကယ္ေတာ့ ျမန္မာနိုင္ငံ ၏ ေပၚလစီ မရွိေသာ ကားမူဝါဒေၾကာင့္ဟု တခ်ိဳ႕က သုံးသပ္ၾကသည္ ကို ေတြ႕ရပါသည္။ ဒါေၾကာင့္ ထင္သည္။ ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီးအစိုးရက တကၠစီတင္သြင္းခြင့္ကို ရပ္ဆိုင္းလိုက္ သည္ကိုေတြ႕ရသည္။ တခ်ိဳ႕ ရန္ကုန္တြင္ တကၠစီစီးေရ ၆၀၀၀၀ ေက်ာ္ရွိသည္။

ဘန္ေကာက္ထက္ပင္ မ်ားေန သည္ဟုလည္း ေျပာၾကတာေတြ႕ရပါသည္။ ထိုသို႔ဆိုလၽွင္ ကိုယ္ပိုင္ကားစီးေရ မည္မၽွရွိမည္နည္း။ တကၠစီေတြ ေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္သည္ဟု ေျပာလို႔ျဖစ္နိုင္မည္ မထင္ပါ။

ယခုအခါ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ေခ်ာင္ႀကိဳေခ်ာင္ၾကား လမ္းမ်ားပါမက်န္ လမ္းအားလုံး ကား က်ပ္ေနၾကသည္ ကိုေတြ႕နိုင္သလို လမ္းႀကိဳလမ္းၾကား မွာပါ မက်န္ ကား အေရာင္းျပခန္းမ်ား တင္းၾကမ္းေနသည္ကို ေတြ႕နိုင္ပါ သည္။ ဆိုေတာ့ ဒီလိုၿမိဳ႕မ်ိဳးမွ ယာဥ္ေၾကာမက်ပ္၊ ကား မက်ပ္လၽွင္ အဘယ္ၿမိဳ႕မ်ိဳး ကားက်ပ္မည္နည္း။ အစိုးရ သည္ ကားေတြကို ဗုံးေပါလေအာသာ တင္သြင္းခြင့္ျပဳ လိုက္ေသာ္လည္း ကားပါကင္ေဆာက္ရန္ေတာ့ အစီ အစဥ္မရွိပါ။ စိတ္မဝင္စားပါ။

ဘန္ေကာက္ေလဆိပ္မွ ထြက္လိုက္လၽွင္ ကားပါကင္ႀကီးေတြကို အထပ္ လိုက္ အေထြးလိုက္ ေတြ႕ျမင္နိုင္ပါသည္။ အစိုးရ၏ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ေတာ္ ဖြံ့ၿဖိဳးေရး အစီအစဥ္မ်ားတြင္လည္း ကားပါကင္ ေဆာက္လုပ္ေရးေလသံမၽွပင္ မၾကားရတတ္ပါ။ ခုံး ေက်ာ္တံတားမ်ားသည္ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္မႈေျဖရွင္းေရး အတြက္ ေဆးၿမီး တိုကုထုံးမၽွသာ ျဖစ္ပါသည္။

ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္မႈျပႆနာသည္ ထိုမၽွျဖင့္ လြယ္လြယ္ေျဖရွင္း၍ ရမည့္ ျပႆနာမဟုတ္ သည္ကို ခုံးေက်ာ္တံတားမ်ား ၿပီးစီးသြားေသာ္လည္း မေျပလည္ေသး သည့္ ျမင္ ကြင္း မ်ားက သက္ေသခံေနပါေၾကာင္း။

အယ္ဒီတာ

ဒီဇင္ဘာ ၆၊ ၂၀၁၃
Yangon Media Group

Link=>http://goo.gl/p8FQbm

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.