သတင္းႏွင့္နည္းပညာမ်ား

2/4/14

ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈကုိ ေျဖရွင္းရန္ အလိုအေလ်ာက္ ထိန္းခ်ဳပ္မႈစနစ္ပါ ဂ်ပန္မီးပိြဳင့္စနစ္ အသံုးျပဳမည္

ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈကုိ ေျဖရွင္းရန္ အလိုအေလ်ာက္ ထိန္းခ်ဳပ္မႈစနစ္ပါ ဂ်ပန္မီးပိြဳင့္စနစ္ အသံုးျပဳမည္

ေအာင္သူ(ေဒးဒရဲ) ၊ ရန္ကုန္ 

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းရွိ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈကုိ ေျဖရွင္းႏိုင္ရန္အ တြက္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ၌အသံုးျပဳေနေသာ အလို အေလ်ာက္ထိန္းခ်ဳပ္မႈစနစ္ပါ၀င္သည့္ မီး ပိြဳင့္မ်ားအတိုင္း တပ္ဆင္သြားမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။

အဆိုပါ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ အား ေျဖရွင္းႏိုင္ရန္အတြက္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္သည့္ လမ္းဆံုခုနစ္ေနရာ ၌ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတြင္ တပ္ဆင္သည့္မီးပြိဳင့္မ်ား အတိုင္း တပ္ဆင္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဂ်ပန္ သံ႐ံုးစီးပြားေရးဌာနသံမွဴး Mr. Hideaki Matsuo ကေျပာသည္။

ဂ်ပန္သံ႐ံုးစီးပြားေရးဌာနသံမွဴးMr. Hideaki Matsuo က ““ရွစ္မိုင္မီးပြိဳင့္ ဆိုရင္ ဂ်ပန္ပံုစံမီးပြိဳင့္ တပ္ဆင္ထားတာပါ။ အဲဒီမွာဘာေတြ႕ရလဲဆိုေတာ့ ဆင္ဆာထား ၿပီး ကားဘယ္ႏွစီးျဖတ္လဲဆိုတာကို ႐ိုက္ တယ္။ ကားအျဖတ္မ်ားတဲ့ဘက္ကို မီးပြိဳင့္ ရွည္ရွည္ထားၿပီး အခ်ိန္ကိုပါထိန္းခ်ဳပ္သြား မယ့္ပံုစံမ်ဳိးေတြ စမ္းသပ္ၿပီးေတာ့ တပ္ဆင္ ထားတယ္။

ေနရာအတိအက်ေတာ့မသိေသး ဘူး””ဟုေျပာသည္။
အဆိုပါမီးပိြဳင့္မ်ား တပ္ဆင္မည့္ ခုနစ္ေနရာကို ေရြးခ်ယ္ထားျခင္းမရွိေသးဘဲ ဦးစြာေလ့လာမႈမ်ားျပဳလုပ္ေနၿပီး ယာဥ္ပိတ္ ဆို႔မႈမ်ားသည့္ေနရာမ်ားတြင္ အဓိကထား တပ္ဆင္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္

အဆိုပါမီးပိြဳင့္စနစ္အား ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕တြင္း ရွစ္မိုင္မီးပြိဳင့္၌ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ ဘာ ၄ ရက္တြင္ စတင္စမ္းသပ္တပ္ဆင္ထား ၿပီးျဖစ္ကာ ယင္းကဲ့သို႔ မီးပြိဳင့္မ်ားတပ္ဆင္ ထားေသာ္လည္း ယာဥ္ေၾကာမ်ားမွာ ပိတ္ ၿမဲပိတ္ေနေသးေၾကာင္း ကားသမားမ်ား၏ ေျပာဆိုမႈမ်ားအရ သိရသည္။
ေျမာက္ဥကၠလာမွတကၠစီေမာင္း သည့္ ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးက ““မီးပိြဳင့္စနစ္ ေျပာင္းလဲတပ္ဆင္တယ္ဆိုေပမယ့္လဲ ယာဥ္ ေတြကပိတ္ေနတုန္းပဲ။ ဘယ္အခ်ိန္ ပိုသိသာ လဲဆုိရင္ မနက္ဘက္နဲ႔ ညပိုင္းက ပိုသိသာ တယ္”” ဟု ေျပာသည္။

Credit By -Yangon Media Group

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.